Friday, December 4, 2009

I'll Shut Up Till Its Over..



mmmmh mhhmmmmm mm hmmm mmm mmmmm mmhmm mmh mm mhgmmm hgmm
mmhmm,  hrmrmmmm mhmhmermemm, mmehmmhmem mmhemh

haihz...
okok fine..
just for now I'll speak in a language you understand
till I shuttup..


Berikut adalah jadual peperiksaan akhir ku.
Saya dahpun habis menjawab 3 kertas finals iaitu, Makanan & Minuman (F&B), Depan Pejabat (Front Office) and Bilik Divisi (Room Division)

Saya amat gembira kerana dapat tahu bahawa untuk 3 hari berturut-turut mulai hari Isnin, saya dapat balik agak awal. Saya gembira kerana tidak perlu menunggu bas, yang selalunya penuh, dan sesat kat Jalan Pudu Raya.

cis!

Nama je Pudu Raya, tapi tempatnya sangat huru-hara.  =.=


Saya amat desperate untuk pengangkutan yang lebih senang dan tidak kucar-kacir. Tidak mengapa, saya masih akan berhidup.

0 people cares: